.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
لغو مراسم تودیع و معارفه مدیران آبفای شهری و روستایی مازندران

عدم حضور مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب، مراسم تودیع و معارفه مدیران آبفای شهری و روستایی مازندران به زمان دیگری موکول کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، مراسم معارفه تودیع و معارفه مسئولان آبفای شهری و روستای مازندران قرار بود صبح امروز با حضور حمیدرضا جانباز مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در ساری برگزار شود.

حمیدرضا جانبازی برای حضور در ساری قرار بود از فرودگاه استان گلستان وارد استان مازندران شود که به دلیل شرایط نامناسب آب و هوایی استان گلستان هواپیما به زمین ننشست.

 به دلیل عدم حضور مدیر عامل و با وجود حضور مسئولان و مهمانان در سالن آب‌و فاضلاب روستایی مازندران مراسم تودبع و معارفه لغو شد.

 قرار است محمدحسین برزگر مدیرعامل آبفار مازندران جای خود را به مجید عبداللهی که رئیس منطقه‌ای آب و فاضلاب شهری نوشهر، چالوس و هچیرود را در کارنامه خود دارد بدهد.

 همچنین ذبیح‌الله ذاکری که معاون برنامه‌ریزی آب و فاضلاب شهری سمنان، سرپرست اداره بهره‌برداری آبفای شهری چالوس، مدیر منطقه‌‌ای آبفا در شهرهای گروه الف و معاون آبفای مازندران را در کارنامه خود دارد به جای محمدتقی حسین‌زاده در آب و فاضلاب شهری مازندران معارفه شود.

 زمان دقیقی برای معارفه مسئولان آبفای شهری و روستایی مازندران اعلام نشد./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 دي 1392
نماینده های محترم آمل بابل قایمشهرساری شب بخیر آبفا

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.505 seconds.